Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marks & Spencer promuje się do końca marca

”Obniżyliśmy tysiące cen nie rezygnując z jakości” – to hasło przewodnie kampanii sklepów odzieżowych Marks & Spencer. Potrwa ona do końca marca br.

Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej i środkach komunikacji miejskiej. Uzupełnieniem dla nich są działania w prasie (”Dziennik”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Claudia” i ”Viva!”). Celem kampanii jest poinformowanie o obniżkach cen o 20 proc. w porównaniu z ub.r. i dotarcie do nowej grupy odbiorców - kobiet w wieku 30-40 lat. Za zakup mediów odpowiada Media Star, a działania PR - Pracownia PR.

(DOK, 06.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.