Janmedia Interactive i Wirtualna Polska autorami konkursu Neostrady TP
06.03.2008, 07:52
Agencja interaktywna Janmedia Interactive i portal Wirtualna Polska przygotowały na stronie Neomania.wp.pl konkurs dla abonentów Neostrady TP.
Uczestnicy konkursu uruchamiają grę przygodową i muszą wykazać się wiedzą z geografii. Wyniki poszczególnych gier są zapamiętywane przez system, a na koniec każdego dnia i tygodnia są wybierani zwycięzcy, którzy otrzymują nagrody. Główna nagroda wynosi 77 777 zł i 77 gr. Użytkownicy codziennie otrzymują e-maile z podsumowaniem ich postępów w grze. W pierwszych dniach konkursu zarejestrowało się ponad 8 tys. użytkowników. Pełny dostęp do zabawy mają tylko abonenci Neostrady TP. To trzeci wspólny projekt Janmedia Interactive i Wirtualnej Polski.(TW, 06.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










