TVN 24 miał największą widownię w lutym br. wśród kanałów tematycznych
05.03.2008, 08:25
W lutym br. największą widownię spośród piątki najczęściej oglądanych kanałów tematycznych miał informacyjny TVN 24 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Mimo że TVN 24 miał najwyższą ze wszystkich kanałów tematycznych średnią widownię dobową (AMR) – 162 tys. widzów, w porównaniu z lutym 2007 roku odnotował spadek o 16 proc. Kolejne miejsca pod względem widowni zajęły w lutym: dziecięcy MiniMini – 78 tys. widzów (wzrost o 63 proc.), muzyczny Viva Polska – 48 tys. widzów (wzrost o 50 proc.), dziecięcy Cartoon Network/TCM – 46 tys. widzów (spadek o 8 proc.) oraz sportowy Eurosport – 41 tys. widzów (spadek o 2 proc.). Kanały adresowane do młodych widzów dużą oglądalność zawdzięczają trwającym w tym czasie feriom zimowym.(AG, 05.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










