Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spośród największych telewizji w lutym widzów zyskał tylko TVN

Spośród głównych telewizji w lutym widzów zyskał tylko TVN w porównaniu z tym miesiącem ub.r. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Liderem rynku telewizyjnego pozostaje TVP 1 z udziałem w wysokości 23,82 proc. (w lutym ub.r. - 24,10 proc.). Drugie miejsce zajmuje TVP 2 – 16,88 proc. (spadek z 19,11 proc.). Na trzecią pozycję, z niewielką stratą do Dwójki, wysunął się TVN – 16,45 proc. (wzrost z 16,04 proc.). Natomiast Polsat spadł na czwarte miejsce – 15,21 proc. (spadek z 16,64 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat; według wyników w tej grupie telewizje rozliczają się z domami mediowym) straciły wszystkie duże stacje – najbardziej Dwójka. Pierwsze miejsce utrzymała Jedynka – 20,29 proc. (21,08 proc.), a drugie Polsat – 18,79 proc. (19,59 proc.). Na trzecią pozycję awansował TVN – 16,89 proc. (16,96 proc.), a na czwartą spadła Dwójka – 15,44 proc. (17,78 proc.). W lutym spadł także udział w rynku ponadregionalnej TV 4 – do 1,54 proc. (w ub.r. - 1,94 proc.). Natomiast zwiększył się udział Pulsu – 0,74 proc. (0,52 proc.). W grupie 16-49 te stacje osiągnęły: Czwórka - 1,94 proc. (2,14 proc.), Puls - 0,80 proc. (0,48 proc.). Spadek zanotował ponadto naziemny kanał informacyjny TVP Info, którego udział wyniósł 4,13 proc. (w ub.r. - 4,56 proc.), a w grupie komercyjnej - 2,54 proc. (3,15 proc.).

(RUT, 04.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.