Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa Miastomuzyki.pl

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa serwisu Miastomuzyki.pl, platformy internetowej RMF FM ze sformatowanymi kanałami muzycznymi.

Kampania pod hasłem ”Najlepsza muzyka w Internecie” obejmie prasę: ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Politykę”, ”Przekrój”, ”Galę”, ”Auto Świat”, ”Next”, ”Komputer Świat Gry”, ”Komputer Świat”, ”Avanti”, ”CKM”, ”Glamour”, ”Cosmopolitan”, ”PC Format”, ”Logo”, ”Film”, ”Machinę”, ”Laif”, ”Viva!”, ”Bravo”, ”Bravo Girl”, ”Bravo Sport”, ”Twist”, ”Fun Club”. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji grupy Broker FM SA. Kampania potrwa do połowy kwietnia. Według badania Megapanel PBI/Gemius w grudniu ub.r. serwis zanotował 1,7 mln odsłon, skorzystało z niego 88 tys. użytkowników.

(KRZ, 04.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.