Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii marki House przewrotnie i o seksie

”Pokój dziewic. Jak pukać, to palcem!” - takie reklamy wykorzystywane są w najnowszej kampanii odzieżowej marki House(Artman SA).

Zawieszki z tym hasłem pojawią się na drzwiach w akademikach. Firma Artman SA promuje w ten sposób najnowszą kolekcję wiosna/lato 2008. Ponadto kampania będzie prowadzona na 420 citylightach i 320 billboardach w całej Polsce, w 12 tytułach prasowych i w Internecie. Kreację przygotowała agencja Koledzy Strategia Kreacja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(MŁ, 04.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.