Reporter podkreśla miejski charakter marki
04.03.2008, 07:58
Firma Reporter SA, właściciel marki odzieżowej o tej samej nazwie, rozpoczęła w swoich salonach ogólnopolską kampanię reklamową, która ma umocnić pozycję marki jako brandu miejskiego.
Działania obejmują Polskę i częściowo Europę Środkowo-Wschodnią. Kampania wykorzystuje wielkoformatowe plakaty w ponad 200 sklepach Reportera w Polsce oraz 60 salonach m.in. w Czechach, Rosji, Bułgarii, na Słowacji, Ukrainie i Litwie. Kampania obejmie ponadto prasę i Internet. Nową wersję strony internetowej Reporter.com.pl przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia. Autorem zdjęć jest Paweł Fabiański, stylizacje przygotował Sławek Błaszewski, a produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me. Sesja była realizowana we Frankfurcie i w Warszawie. Kreację i mediaplan firma przygotowała we własnym zakresie.(TW, 04.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










