Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym wszystkie programy informacyjne straciły widzów

Wszystkie programy informacyjne głównych telewizji straciły widzów w lutym – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Największe straty poniosło wieczorne wydanie ”Panoramy” w Dwójce, najmniejsze – ”Wydarzenia” Polsatu, które mimo spadku liczby widzów jako jedyne zwiększyły nieznacznie udział w rynku. Liderem wśród serwisów informacyjnych pozostają ”Wiadomości” TVP 1 – 4,91 mln widzów. Jednak w okresie 1-28 lutego br. oglądało je o 13,6 proc. mniej osób niż w tym samym okresie ub.r. Spadł też udział programu w rynku: z 35,45 proc. do 33,19 proc. Drugie były ”Fakty” TVN-u, gromadziły średnio 4,18 mln widzów – spadek o 9,1 proc. (udział programu w rynku spadł nieznacznie z 29,87 proc. do 29,53 proc.). ”Wydarzenia” przyciągały 2,93 mln widzów – spadek o 4,9 proc. (ich udział w rynku wzrósł z 20,37 proc. do 21,13 proc.). Natomiast ”Panoramę” TVP 2 o 18.30 oglądało 1,87 mln osób – spadek o 21,2 proc. w porównaniu z ub.r., kiedy to program był emitowany o 18.45 (udział w rynku spadł z 15,98 proc. do 14,04 proc.). Najgorzej wypadło wieczorne wydanie ”Panoramy”, które miało 642 tys. widzów – straciło ich aż 1,57 mln, co oznacza spadek o 71 proc. (udział w rynku spadł z 17,35 proc. do 10,05 proc.). W lutym br. program był emitowany o różnych porach między 22.30 a 1 w nocy, natomiast rok wcześniej – o 22.

(RUT, 03.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.