Wzrosły przychody i zysk PMPG SA
03.03.2008, 08:22
W ubiegłym roku przychody Platformy Mediowej Point Group SA przekroczyły 45,2 mln zł (wzrost o 48,5 proc. w porównaniu z 2006 rokiem). Rok 2007 spółka zamknęła zyskiem netto w wysokości 5,3 mln zł, wobec straty 6,4 mln zł w roku 2006.
Wskaźnik EBITDA dla grupy wyniósł 5,6 mln zł, co oznacza wzrost o 100,3 proc. w stosunku do 2006 roku. Na wynik miało wpływ m.in. zwiększenie o nowe tytuły portfolio wydawnictwa, usługi drukarskie, usługi PR oraz restrukturyzacja działu sprzedaży. W ub.r. najwyższe przychody w grupie generowała spółka Media Point Group – były o ponad 185 proc. wyższe niż w 2006 roku. Wzrost przychodów odnotowała też działająca w sektorze marketingu mobilnego spółka adMobile (o 34 proc.). Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe), BTL Point Group (agencja marketing services), Mobile Point Group (agencja adMobile), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA ma udziały większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji inwestor relations NewsPR oraz spółce Infini zarządzającej portalem Sport24.pl.(AW, 03.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










