Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjna kampania Link 4 potrwa do końca marca br.

Rozpoczęła się szósta odsłona kampanii towarzystwa ubezpieczeń Link 4.

Emisję 15- i 30-sekundowych spotów zamówiono w głównych stacjach telewizyjnych. Ich celem jest poinformowanie o tym, że przedstawiciele Link 4 dojeżdżają na miejsce zdarzenia, a firma oferuje niskie ceny ubezpieczeń komunikacyjnych. Link 4 kreację kampanii zlecił agencji Euro RCSG Warsaw. Pracowali przy niej: Jacek Szulecki – dyrektor kreatywny, Paweł Girtler – copywriter, Małgorzata Wróblewska i Agnieszka Palmowska z działu client service. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz. Zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mediacom. Kampania potrwa do końca miesiąca.

(DOK, 03.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.