Telewizyjna kampania Link 4 potrwa do końca marca br.
03.03.2008, 08:18
Rozpoczęła się szósta odsłona kampanii towarzystwa ubezpieczeń Link 4.
Emisję 15- i 30-sekundowych spotów zamówiono w głównych stacjach telewizyjnych. Ich celem jest poinformowanie o tym, że przedstawiciele Link 4 dojeżdżają na miejsce zdarzenia, a firma oferuje niskie ceny ubezpieczeń komunikacyjnych. Link 4 kreację kampanii zlecił agencji Euro RCSG Warsaw. Pracowali przy niej: Jacek Szulecki – dyrektor kreatywny, Paweł Girtler – copywriter, Małgorzata Wróblewska i Agnieszka Palmowska z działu client service. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz. Zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mediacom. Kampania potrwa do końca miesiąca.(DOK, 03.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










