"Party" uszyło Lisom buty
28.02.2008, 08:04
Dwutygodnik "Party" (Edipresse Polska SA) użył zdjęć Hanny i Tomasza Lisów do zareklamowania marki drogich kaloszy. Dziennikarze prywatnych telewizji uznali to za product placement. Hanna Lis oraz przedstawiciele pisma zaprzeczają.
Okładka ”Party” przedstawia zdjęcie Hanny i Tomasza Lisów – w eleganckich, kolorowych kaloszach. W środku na dwóch stronach są fotografie tej pary na spacerze: prawie na wszystkich zdjęciach widać rzucające się w oczy buty. Materiał uzupełnia zdjęcie samych gumiaków z notką pt. ”Kalosze z klasą”: ”Buty Lisów to wydatek ok. 400 złotych. Można je kupić m.in. w sklepie Scandinavian Living”. – Reklamujemy się w ten sposób, że wypożyczamy produkty różnym agencjom do sesji zdjęciowych, ale nie kojarzę, żebyśmy robili coś z ”Party” – mówi szefowa sklepu Scandinavian Living Maria Hall-Person. - Zdjęcia Lisów dostaliśmy od agencji paparazzi – tłumaczy Aneta Wikariak, redaktor naczelna ”Party”. – A notatka o kaloszach to nie advertorial. To normalna praktyka w magazynach o celebrities. W niemal każdym numerze ”Party” podajemy, co i za ile noszą gwiazdy. Informacja o kaloszach jest częścią tekstu i nie otrzymaliśmy za to ani grosza od Scandinavian Living. Sklep nie był zainteresowany promocją do tego stopnia, że zdjęcie butów dostaliśmy w ostatniej chwili, kiedy numer już schodził do drukarni – dodaje. Wśród dziennikarzy konkurencyjnych stacji najnowsze wydanie ”Party” wywołało jednak złośliwe komentarze: ”Lis reklamuje gumiaki” – pisano w Internecie. – Nie znam pana Lisa osobiście, ale mam wyrzuty sumienia, że przez nasz artykuł został postawiony w takiej sytuacji –stwierdza naczelna ”Party”. Hanna Lis, proszona o komentarz, najpierw ironizowała: ”Kwestia kaloszy leży mi na sercu”. Ale dopytywana, czy rzeczywiście traktuje tę sprawę wyłącznie żartobliwie, odpowiada: – Trudno podejrzewać lisa (nie mylić z Lisem) o to, że dobrze się bawi na biegu św. Januarego. Na formę prezentowania naszego wizerunku nie mamy z mężem najmniejszego wpływu. Tomasz Lis jest producentem i prowadzącym programu ”Tomasz Lis na żywo” w TVP 2, a od listopada 2007 roku konsultantem zarządu Edipresse Polska.(RUT, 28.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










