Dział: PRASA

Dodano: Luty 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tomek i Przyjaciele" – nowy miesięcznik w portfolio Egmontu

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik i książki pt. "Tomek i Przyjaciele". Powstały na podstawie serialu animowanego pod tym tytułem emitowanego w kanale MiniMini.

Pismo adresowane jest do chłopców w wieku od trzech do sześciu lat. Znajdują się w nim zadania o różnym stopniu trudności: od prostych zgadywanek i kolorowanek, poprzez ilustrowane opowiadania uczące rozumienia tekstu, po zabawy rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość. Do każdego numeru dołączony będzie plakat i prezent. W pierwszym wydaniu, które ukazało się dzisiaj w nakładzie 60 tys. egz., jest to nakręcana lokomotywa z torami. Pismo liczy 32 strony. Kosztuje 5,90 zł. Cena reklamy na drugiej okładce to 9,9 tys. zł, a na czwartej – 10,5 tys. zł. Debiut tytułu wspiera kampania reklamowa zaplanowana do 9 marca. Obejmie ona telewizję (TVP, TVN, kanały dziecięce Jetix, Cartoon Network, MiniMini), punkty sprzedaży prasy sieci InMedio i Internet. Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa DSK, a zakupem mediów – dom mediowy MPG. Od 11 lutego ukazują się już książki z serii ”Tomek i Przyjaciele”. Nakład każdej części to 6 tys. egz., cena – od 9,90 do 24,90 zł (w zależności od rodzaju oprawy).

(AW, 28.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.