"Tomek i Przyjaciele" – nowy miesięcznik w portfolio Egmontu
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik i książki pt. "Tomek i Przyjaciele". Powstały na podstawie serialu animowanego pod tym tytułem emitowanego w kanale MiniMini.
Pismo adresowane jest do chłopców w wieku od trzech do sześciu lat. Znajdują się w nim zadania o różnym stopniu trudności: od prostych zgadywanek i kolorowanek, poprzez ilustrowane opowiadania uczące rozumienia tekstu, po zabawy rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość. Do każdego numeru dołączony będzie plakat i prezent. W pierwszym wydaniu, które ukazało się dzisiaj w nakładzie 60 tys. egz., jest to nakręcana lokomotywa z torami. Pismo liczy 32 strony. Kosztuje 5,90 zł. Cena reklamy na drugiej okładce to 9,9 tys. zł, a na czwartej – 10,5 tys. zł. Debiut tytułu wspiera kampania reklamowa zaplanowana do 9 marca. Obejmie ona telewizję (TVP, TVN, kanały dziecięce Jetix, Cartoon Network, MiniMini), punkty sprzedaży prasy sieci InMedio i Internet. Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa DSK, a zakupem mediów – dom mediowy MPG. Od 11 lutego ukazują się już książki z serii ”Tomek i Przyjaciele”. Nakład każdej części to 6 tys. egz., cena – od 9,90 do 24,90 zł (w zależności od rodzaju oprawy).(AW, 28.02.2008)










