Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet reklamowy Multikina do wzięcia

Sieć kin Multikino rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową - zaprosiła do niego sześć agencji.

Zaproszone agencje to: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki, PZL, Euro RSCG Warsaw, Grey Worldwide Warszawa i Take Five, z którą Multikino współpracowało do tej pory. Zwycięska firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii, kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych na ten rok. Multikino przewiduje zarówno kampanie w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, jak i akcje marketingu bezpośredniego. Pierwsza akcja miałaby się rozpocząć w pierwszej połowie roku. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca marca.

(DOK)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.