Budżet reklamowy Multikina do wzięcia
28.02.2008, 07:49
Sieć kin Multikino rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową - zaprosiła do niego sześć agencji.
Zaproszone agencje to: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki, PZL, Euro RSCG Warsaw, Grey Worldwide Warszawa i Take Five, z którą Multikino współpracowało do tej pory. Zwycięska firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii, kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych na ten rok. Multikino przewiduje zarówno kampanie w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, jak i akcje marketingu bezpośredniego. Pierwsza akcja miałaby się rozpocząć w pierwszej połowie roku. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca marca.(DOK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










