Rusza konkurs Ministerstwa Spraw Zagranicznych na promocję Polski
Trwa konkurs Ministerstwa Spraw Zagranicznych na kampanię promującą Polskę i jej historię w kraju i za granicą. Budżet kampanii oszacowano na 2 mln zł.
Termin składania ofert mija 21 marca. Akcja ma być prowadzona pod hasłem: ”Promocja wiedzy o Polsce – 2008”. W pierwszej kolejności mają być rozpatrywane wnioski na realizację zadań związanych z promocją Roku Polskiego w Izraelu, rocznicami: 90-lecia odzyskania niepodległości, 40-lecia Marca 1968 roku, Roku Herbertowskiego, Roku Dialogu Międzykulturowego i Roku Chopinowskiego. MSZ nie określa, ile chce wybrać firm. Forma promocji jest dowolna – od kampanii ATL po marketing bezpośredni, w tym organizację eventów i happeningów, a także wyjazdów studyjnych. Rozstrzygnięcie konkursu Ministerstwa Spraw Zagranicznych nastąpi do 18 kwietnia.(DOK, 27.02.2008)










