Discovery Channel rozpoczyna kampanię reklamową
26.02.2008, 08:19
1 marca wystartuje dwumiesięczna kampania reklamowa kanału Discovery Channel pod hasłem "Mocne Historie. Prawdziwe Życie".
Pierwszym etapem kampanii będą działania wizerunkowe, podkreślające wartość marki Discovery Channel, prowadzone na billboardach w ośmiu największych miastach Polski. W drugim etapie mają być promowane programy emitowane na antenie Discovery Channel (m.in. ”Prawdziwi bohaterowie”, ”Ostatnie 24 godziny”, ”Fight Quest – sztuki walki”, ”Najbogatsi ludzie świata”). W tej części kampanii działania reklamowe będą prowadzone m.in. w tygodnikach telewizyjnych, rozgłośniach radiowych o zasięgu ogólnopolskim i w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Front Design. Media zaplanował dom mediowy Guideline.(AG, 26.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










