Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program lojalnościowy Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland wprowadzi program lojalnościowy. Jego przygotowanie zlecił agencji Digital One, która wygrała przetarg.

Regulamin i strona internetowa programu są już gotowe - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W lutym br. koncern Suzuki Motor Poland wybrał ambasadora marki - została nim Joanna Brodzik. Kampania z jej wizerunkiem, przygotowana przez agencję reklamową Testardo Red Cell i zamówiona przez dom mediowy PanMedia Western, prowadzona jest w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce.

(DOK, 26.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.