"Przegląd Sportowy" zmienia layout i wprowadza nowy dodatek
25.02.2008, 08:21
Dzisiaj "Przegląd Sportowy" (Axel Springer Polska) ukazuje się w nowej szacie graficznej i z odświeżonym logo.
W nowej makiecie pojawiło się więcej elegantów graficznych i zdjęć. Zostały też wprowadzone nowe rubryki, np. pod lupą (analizy kontrowersyjnych sytuacji podczas spotkań sportowych). Inaczej jest prezentowana liga polska, np. są omówienia spotkań minuta po minucie i graficzne analizy meczów. Ponadto w najbliższy piątek ukaże się pierwszy numer dodatku ”Tempo TV”, który zastąpił ”Tempo”. Dodatek będzie zawierał część magazynową poświęconą tematyce sportowej i program telewizyjny, w którym zostaną wyróżnione programy sportowe i programy dla mężczyzn, np. filmy sensacyjne. Wydawca zapowiada dodatki specjalne związane z ważnymi wydarzeniami sportowymi. - Z czasem pojawią się również stałe dodatki tematyczne, ale za wcześnie, by mówić o konkretach – zapowiada Bogdan Mróz, dyrektor wydawniczy ”Przeglądu Sportowego”. Mróz dodaje, że redakcja dziennika będzie też współpracować przy prezentowaniu ligi polskiej ze stacjami telewizyjnymi, np. z Canal+. Odświeżony ”Przegląd Sportowy” wspiera kampania reklamowa pod hasłem ”Czytaj więcej. Dla sportu”. Występują w niej polscy sportowcy, m.in. Maciej Żurawski, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski i pięściarz Tomasz Adamek. Reklamy prezentowane są w radiu, telewizji, Internecie i w tytułach Axel Springer Polska. Media zaplanował dom mediowy MediaCom. Średnia sprzedaż ogółem ”Przeglądu Sportowego” w ub.r. (do listopada tytuł należał do Marquard Media Polska) wyniosła 67 625 egz. (ZKDP).(UŚ, 25.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










