Ruszyła kampania telefonii MobilKing
25.02.2008, 08:09
Rozpoczęła się kampania MobilKing, marki nowego na polskim rynku operatora komórkowego MVNO.
Reklamy pod hasłem ”Pewne rzeczy są tylko dla prawdziwych facetów!” prezentowane są w Internecie, jako wiodącym medium kampanii – przygotowano m.in. serwis internetowy wraz z rozbudowaną sekcją rozrywkową z gadżetami mobilnymi, grami, spersonalizowanym kalendarzem online. To pierwszy etap akcji, której celem jest budowa świadomości marki wirtualnego operatora komórkowego przede wszystkim wśród mężczyzn w wieku 18-45 lat. Docelowo kampania reklamowa obejmuje spoty w stacjach telewizyjnych, prasę i materiały BTL w punktach sprzedaży. Za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna Netizens. Kreację przygotowała czeska agencja reklamowa Kaspen, a media kupił dom mediowy MindShare Polska. Za obsługę PR odpowiada agencja Ciszewski PR.(www.mobilking.pl)(DOK, 25.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










