Sieć Zanox uruchomiła biuro w Polsce
Zanox, międzynarodowa firma marketingu internetowego, otworzyła oddział w Warszawie.
Do tej pory Zanox obsługiwała polskich klientów z biura w Berlinie. Współpracowała także z domem mediowym ACR należącym do K2 i współpraca ta będzie kontynuowana. Działająca w ponad 190 krajach Zanox specjalizuje się w rozwiązaniach typu pay per action (płać za efekt), czyli takich, w których reklamodawca płaci nie za kliknięcie internauty w jego reklamę (pay per click), ale za jego określone działanie (np. zakup reklamowanego produktu lub usługi, rejestrację, wypełnienie formularza). Dzięki sieci partnerów na całym świecie Zanox umożliwi polskim reklamodawcom realizację kampanii na zagranicznych stronach WWW. Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału firmy, informuje, że takie działania firma realizuje już dla linii lotniczych Centralwings. – Obsługujemy tego klienta na pięciu rynkach, włącznie z przygotowaniem kreacji w obcych językach – mówi Wyszyński. Zanox, założona przez Thomasa Hesslera, Heiko Raucha i Jensa Hewalda w 2000 roku w Niemczech, ma oddziały w Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Skandynawii, USA i Chinach. Firma zatrudnia ponad 300 pracowników.(MŁ, 21.02.2008)










