Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konferencja Media Trendy

Cyfryzacja przekazu w Polsce, mobilność mediów i convertising, czyli nowe metody skutecznego dotarcia do klienta – to najważniejsze tematy konferencji, która będzie towarzyszyła tegorocznej edycji konkursu Media
Trendy.

Zapowiedziano sześć bloków tematycznych. Podczas seminariów zaprezentowane zostaną m.in.: scenariusze przyszłości prasy w Polsce i na świecie (część pt. ”Co z tą prasą?”), prognozy, jak będzie korzystało i czego oczekiwało od mediów pokolenie, które niebawem zdominuje rynek (”Generacja multitaskingu”) i jak zmieni się rola i sposób działania mediów w budowaniu emocjonalnych związków z marką (”Od advertisingu do convertisingu”). Dodatkowo zorganizowana będzie otwarta dyskusja m.in. o granicach prywatności i fenomenie portali społecznościowych z udziałem: Łukasza Wejcherta - szefa Onet.pl, Michała Brańskiego - twórcy Pudelek.pl i Macieja Popowicza - właściciela serwisu Nasza-klasa.pl. Gośćmi specjalnymi będą: president of international operations serwisu Bebo Joanna Shields i head of web analytics EMEA serwisu Google Brian Clifton. Konferencja odbędzie się 10 marca br. w Warszawie. Wtedy ogłoszona zostanie także lista zwycięzców ogólnopolskiego konkursu Media Trendy w kategoriach: innowacja w mediach (wyróżniane są przedsięwzięcia marketingowe mediów) i planowanie mediów w ramach kampanii reklamowych (wyróżniane są nowatorskie mediaplany). Organizatorami konferencji są: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, ”Harvard Business Review Polska” i miesięcznik ”Press”.

(DOK, 20.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.