Audycje autorskie Roxy FM wsparte kampanią reklamową
19.02.2008, 08:23
Wprowadzeniu audycji autorskich do ramówki sieci Roxy FM (Agora SA) towarzyszy kampania reklamowa.
Działania promocyjne prowadzone są m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie (Gazeta.pl, Wirtualna Polska) oraz w telewizji (MTV). Kreację przygotowały agencje One-2-One i Wzorcownia Promocja & PR, media zaplanował i kupił Starlink. Audycje autorskie Roxy FM wprowadziło wczoraj. Od poniedziałku do czwartku po 22 dwugodzinne magazyny prowadzą: Artur Rojek i Krzysztof Grabowski (Grabaż), Katarzyna Nowicka (Novika) i Maciej Kasprzyk (Lexus) oraz Wojciech Waglewski i Bartosz Waglewski (Fisz). Dodatkowo audycje autorskie pojawią się w niedziele: w godz. 20-22 będzie można posłuchać audycji Macieja Kasprzyka ”Przelot”, a Novika poprowadzi audycję ”Leniwa niedziela” w godz. 22 – 24.(KRZ, 19.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










