Dział: RADIO

Dodano: Luty 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audycje autorskie Roxy FM wsparte kampanią reklamową

Wprowadzeniu audycji autorskich do ramówki sieci Roxy FM (Agora SA) towarzyszy kampania reklamowa.

Działania promocyjne prowadzone są m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie (Gazeta.pl, Wirtualna Polska) oraz w telewizji (MTV). Kreację przygotowały agencje One-2-One i Wzorcownia Promocja & PR, media zaplanował i kupił Starlink. Audycje autorskie Roxy FM wprowadziło wczoraj. Od poniedziałku do czwartku po 22 dwugodzinne magazyny prowadzą: Artur Rojek i Krzysztof Grabowski (Grabaż), Katarzyna Nowicka (Novika) i Maciej Kasprzyk (Lexus) oraz Wojciech Waglewski i Bartosz Waglewski (Fisz). Dodatkowo audycje autorskie pojawią się w niedziele: w godz. 20-22 będzie można posłuchać audycji Macieja Kasprzyka ”Przelot”, a Novika poprowadzi audycję ”Leniwa niedziela” w godz. 22 – 24.

(KRZ, 19.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.