Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzej Polacy w tegorocznym jury Cannes Lions

Anna Lubowska, managing director CEO Mediaedge:cia w Europie Środkowej i Centralnej, Przemysław Wojak, dyrektor kreatywny Tequila\Polska, i Mikołaj Dąbski, dyrektor kreatywny HYPERmedia, zasiądą w jury tegorocznego festiwalu reklamowego w Cannes.

Lubowska została zaproszona do udziału w pracach jury dla kategorii media, Wojak - direct, a Dąbski do prac w jury cyber. Tegoroczna, 55. edycja międzynarodowego festiwalu reklamy odbędzie się w dniach 15-21 czerwca.

(MŁ, 19.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.