Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krajowe Centrum ds. AIDS wybiera agencję

Do 26 marca br. można składać oferty w przetargu organizowanym przez Krajowe Centrum ds. AIDS.

Przetarg ma charakter otwarty. Dotyczy kreacji i realizacji dwuletniej kampanii ATL i BTL. Do zadań zwycięskiej agencji będzie należało także prowadzenie działań PR i przygotowanie systemu identyfikacji wizualnej akcji. Celem kampanii ma być wzrost świadomości o zakażeniach wirusem HIV. Grupę docelową kampanii scharakteryzowano jako osoby w wieku 18-25 lat, często podróżujące. Kampania miałaby się rozpocząć w czerwcu br. Do tej pory za kreację i realizację akcji Krajowego Centrum ds. AIDS, prowadzonej pod hasłem ”W życiu jak w tańcu każdy krok ma znaczenie”, odpowiadała agencja Martis.

(DOK, 15.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.