Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lowe GGK zdobyła budżet na promocję produktów regionalnych i tradycyjnych

Agencja Lowe GGK zwyciężyła w przetargu na kreację i realizację kampanii promującej produkty regionalne i tradycyjne, prowadzonym przez Agencję Rynku Rolnego.

Pokonała pięć innych agencji: Mediapol w konsorcjum z Eksą, Testardo Red Cell, Just, CAM Media w konsorcjum ze Starlinkiem i Young & Rubicam Brands. Lowe GGK odpowiada za kreację i realizację akcji promujących wspólnotowy system oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych, której budżet oszacowano na 4 mln euro. Pieniądze mają pochodzić z Unii Europejskiej.

(DOK, 15.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.