Marcowy ”Poradnik Domowy” w pięciu wersjach i wsparty promocją
14.02.2008, 08:22
Wczoraj ukazało się marcowe wydanie miesięcznika ”Poradnik Domowy” (Agora SA) z przepisami na wielkanocne potrawy i pomysłami na wiosenne dekoracje stołu.
Pismo dostępne jest w pięciu wersjach cenowych: z płytą DVD pt. ”Sztuka makijażu” (cena 6,99 zł), płytą CD z przebojami Ryszarda Rynkowskiego (5,99 zł), książeczką z przepisami na dania z ryb (4,99 zł), jednym z gadżetów do wyboru: naszyjnik, zestaw do manicure, zegarek (4,50 zł) lub bez dodatku (2,99 zł). Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), sieci Złote Przeboje, ”Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, czasopismach Agory oraz w portalu Gazeta.pl. Spot telewizyjny przygotowały agencja reklamowa Betlej & Partners i Studio BadiBadi, a media zaplanował dom mediowy Starlink.Średnia sprzedaż ogółem ”Poradnika Domowego” od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 424 399 egz. (ZKDP).
(AW, 14.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










