Zwycięzcy pierwszej edycji konkursu POPAI Awards Poland
13.02.2008, 08:27
Ekspozytor dla marki Jack Daniels (Brown Forman Polska) przygotowany przez agencję Willson & Brown zdobył główną nagrodę polskiej edycji konkursu POPAI Awards Poland (Point-of Purchase Advertising International).
Nagrody w tym konkursie zwane są także Oscarami promocji sprzedaży. O zwycięstwie ekspozytora dla Jack Daniels zdecydował m.in. wbudowany w obudowę stojaka monitor, na którym można pokazywać projekcje multimedialne. Drugie miejsce zajął obrotowy dyspozytor Omni firmy Idrium Kolektor Group, a trzecie – multimedialny stand z funkcją bluetooth zaprojektowany dla Samsunga przez DDS Poland. Łącznie podczas POPAI przyznano 14 statuetek w kategoriach: branża motoryzacyjna, żywność, kosmetyki, prasa, odzież, urządzenia i technologie. Na konkurs nadesłano 43 prace. POPAI Awards Poland to konkurs, w którym oceniana jest ekspozycja i promocja produktu w punktach sprzedaży. Zorganizował go powstały w ub.r. polski oddział międzynarodowego stowarzyszenia trade marketingu POPAI. Była to pierwsza edycja konkursu.(DOK, 13.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










