Dom ARBOmedia wyodrębnił ARBOinteractive
13.02.2008, 08:26
Dom sprzedaży mediów ARBOmedia AG wydzielił ARBOinteractive AG, podmiot skupiający wszystkie działania grupy w Internecie.
Dyrektorem zarządzającym ARBOinteractive AG został Marcin Woźniak, który odpowiada za rozwój działań w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansję firmy na nowe rynki. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive Polska awansowano Bartosza Drozdowskiego, który dotychczas odpowiadał za dział Internet w ARBOmedia. Dyrektorem zarządzającym ARBOmedia Polska został Krzysztof Bińkowski, dotychczasowy dyrektor działu Ambient/Out Of Home. W strukturach polskiego oddziału ARBOinteractive utworzono ponadto markę ARBOnetwork, która skupia serwisy tematyczne. Dyrektorem tej sieci reklamowej została Małgorzata Lakowska, do tej pory agency sales manager. W skład ARBOinteractive Polska wchodzą także: przeznaczona dla biznesmenów sieć reklamy BizOn media kierowana przez Rafała Szychowskiego, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz LogicSearch, firma zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach i reklamą kontekstową, którą kieruje Tomasz Więckowski.(TW, 13.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










