Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dom ARBOmedia wyodrębnił ARBOinteractive

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia AG wydzielił ARBOinteractive AG, podmiot skupiający wszystkie działania grupy w Internecie.

Dyrektorem zarządzającym ARBOinteractive AG został Marcin Woźniak, który odpowiada za rozwój działań w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansję firmy na nowe rynki. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive Polska awansowano Bartosza Drozdowskiego, który dotychczas odpowiadał za dział Internet w ARBOmedia. Dyrektorem zarządzającym ARBOmedia Polska został Krzysztof Bińkowski, dotychczasowy dyrektor działu Ambient/Out Of Home. W strukturach polskiego oddziału ARBOinteractive utworzono ponadto markę ARBOnetwork, która skupia serwisy tematyczne. Dyrektorem tej sieci reklamowej została Małgorzata Lakowska, do tej pory agency sales manager. W skład ARBOinteractive Polska wchodzą także: przeznaczona dla biznesmenów sieć reklamy BizOn media kierowana przez Rafała Szychowskiego, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz LogicSearch, firma zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach i reklamą kontekstową, którą kieruje Tomasz Więckowski.

(TW, 13.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.