Dział: PRASA

Dodano: Luty 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowa liczba zgłoszeń na Media Trendy 2008

183 zgłoszenia wpłynęły na ogólnopolski konkurs Media Trendy 2008, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. To rekordowa liczba – w ub.r. było ich 167.

W kategorii innowacje w mediach zgłoszono 70 projektów, a w kategorii innowacje w planowaniu mediów - 113. Najwięcej prac w części innowacje w mediach zaklasyfikowano do działu autopromocja i promocja medium (20) i niekonwencjonalne wykorzystanie medium (19). W części innowacje w planowaniu mediów najwięcej dotyczyło działów wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych (22) i innowacyjnego wykorzystania sponsoringu, mediów ambientowych i akcji specjalnych (20). Jury rozpocznie obrady 15 lutego br. i do 25 lutego będzie wybierać prace na krótką listę. Zwycięzcy mają być wyłonieni 3 marca br., a ogłoszenie listy nagrodzonych ma nastąpić 10 marca podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie. Media Trendy to ogólnopolski konkurs dotyczący innowacji w mediach (wyróżniane są przedsięwzięcia marketingowe mediów) i w planowaniu mediów w ramach kampanii reklamowych (wyróżniane są nowatorskie mediaplany).

(DOK, 12.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.