Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma Colgate-Palmolive Polska podzieliła budżet marketingu zintegrowanego...

Agencje reklamowe Linea Recta Polska i Schulz podpisały umowę z Colgate-Palmolive Polska na dwuletnią obsługę działań BTL.

Koncern nie zdradza liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu. Zwycięskie firmy odpowiadają za kreację i realizację kampanii marketingu bezpośredniego przewidzianych w budżecie na lata 2008 i 2009. Budżet ATL nadal należy do agencji Young & Rubicam Brands. Media dla Colgate-Palmolive Polska planuje i kupuje dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR od br. koncern koordynuje we własnym zakresie. Wcześniej współpracował z agencją PR Pleon.

(DOK, 12.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.