Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozpoczęła się druga kampania POLOmarketu autorstwa agencji Martis

Agencja reklamowa Martis drugi raz realizuje kampanię reklamową sieci supermarketów spożywczych POLOmarket. Martis odpowiada za kompleksową realizację działań wizerunkowych tej firmy w br.

Całoroczna ogólnopolska kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN), radio (RMF FM), Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL (m.in. plakaty i gazetka) w punktach sprzedaży. Emisja spotów rozpoczęła się wczoraj. Martis odpowiada za kreację i produkcję spotów telewizyjnych i radiowych. Działania koordynują Małgorzata Mazur-Wygonowska, client service director, i Agnieszka Gralewska, account executive. POLOmarket kupił media we własnym zakresie. Sieć POLOmarket działa od 1997 roku i liczy 228 sklepów zlokalizowanych głównie na osiedlach mieszkaniowych.

(TW, 12.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.