Rozpoczęła się druga kampania POLOmarketu autorstwa agencji Martis
12.02.2008, 08:23
Agencja reklamowa Martis drugi raz realizuje kampanię reklamową sieci supermarketów spożywczych POLOmarket. Martis odpowiada za kompleksową realizację działań wizerunkowych tej firmy w br.
Całoroczna ogólnopolska kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN), radio (RMF FM), Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL (m.in. plakaty i gazetka) w punktach sprzedaży. Emisja spotów rozpoczęła się wczoraj. Martis odpowiada za kreację i produkcję spotów telewizyjnych i radiowych. Działania koordynują Małgorzata Mazur-Wygonowska, client service director, i Agnieszka Gralewska, account executive. POLOmarket kupił media we własnym zakresie. Sieć POLOmarket działa od 1997 roku i liczy 228 sklepów zlokalizowanych głównie na osiedlach mieszkaniowych.(TW, 12.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










