Droższe ”M jak miłość” i wiosenna promocja kanałów tematycznych w TVP
12.02.2008, 08:21
Reklamy po hitowym serialu TVP 2 ”M jak miłość” będą w marcu droższe nawet o 20 proc.
Dziś biuro reklamy Telewizji Polskiej SA rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Za 30-sekundowy spot wyemitowany w poniedziałki po serialu ”M jak miłość” w Dwójce trzeba będzie zapłacić 79 tys. zł. To o 20 proc. więcej niż w marcu ub.r. (66 tys. zł). W wypadku wtorkowych odcinków podwyżka wyniosła 19 proc. – reklama po nich kosztuje 75 tys. zł (w ub.r. – 63 tys. zł). Nie zmieniła się cena spotów emitowanych we wtorki przed serialem – 50 tys. zł za 30 sekund, a o 8 proc. potaniał czas reklamowy w tym paśmie w poniedziałki – spot kosztuje teraz 46 tys. zł (w ub.r. – 50 tys. zł). Ponadto TVP wprowadza na marzec ofertę ”Wiosna w TVP”, promującą kanały tematyczne, serwis internetowy iTVP.pl i telegazetę. Za zakup reklam w kanałach tematycznych (50 proc. wartości pakietu: TVP Kultura, TVP Sport, TVP Polonia), portalu iTVP (25 proc.) i telegazecie (25 proc.) można uzyskać rabat na kupowane z cennika spoty w Jedynce i Dwójce. Rabat wyniesie od 1 proc. (za pakiet o wartości 30 tys. zł) do 5 proc. (pakiet 90 tys. zł).(RUT, 12.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










