Ruszyła kampania miodu za 700 tys. euro
07.02.2008, 08:21
Pod hasłem „Życie miodem słodzone” ruszyła kampania promująca spożycie miodu, realizowana z funduszy Unii Europejskiej, Agencji Rynku Rolnego i konsorcjum producentów miodu i produktów pszczelich.
Budżet kampanii, która potrwa do września 2009 roku, wynosi blisko 700 tys. euro. Kampania obejmuje telewizyjny spot reklamowy w wersji 30- i 15-sekundowej (TVP, TVN, kanały tematyczne), reklamę w prasie, w tym advertoriale (pisma poradnikowe i branżowe), Internecie, radiu. Uruchomiono też stronę internetową Zyciemiodemslodzone.info, która, jako regularnie rozbudowywana platforma, ma stać się kompendium wiedzy o miodzie i jego wykorzystaniu w przepisach kulinarnych i w pielęgnacji urody. Ponadto przez cały okres trwania kampanii prowadzone będą działania media relations. W sklepach zostaną umieszczone plakaty zachęcające konsumentów do zakupu miodu. ARR i producenci skupieni w Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych zlecili przygotowanie kampanii agencji Marketing & Comunications Consultants, która współpracuje w tym zakresie z DougFaberFamily. Autorem kreacji jest freelancer Tomasza Suska, reżyserem spotu jest operator, reżyser i scenograf Mariusz Palej, a producentem Cine Art. Animacje i kompozycje obrazu wykonało studio Nextmedia. Media zakupił dom mediowy Equinox.(MŁ, 07.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










