Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w sieć SuperNet 6x3

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w sieć nośników SuperNet 6x3.

Są to tablice o rozmiarach 6 x 3 m w 15 największych miastach kraju. Do końca br. firma zwiększy ich liczbę do 2,2 tys. (po dwóch latach istnienia sieci ma 1,7 tys. tablic). Inwestuje w nie m.in. z powodu 60-proc. wzrostu w 2007 roku liczby kampanii na tych nośnikach w stosunku do 2006 roku. – Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią rozbudowy oferty w segmencie premium i superpremium – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.

(TW, 06.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.