Media4mat reorganizuje dział agencyjny
06.02.2008, 08:17
Wydawnictwo Media4mat (większościowym udziałowcem jest Grupa Wydawnicza Polskapresse), wydawca bezpłatnego dwudnika ”Echo Miasta”, wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej.
Dział, który zajmuje się współpracą z domami mediowymi i kluczowymi klientami, jeszcze w pierwszym kwartale br. ma sprzedawać reklamy także dla innych tytułów. Wydawca nie zdradza jeszcze, o jakie gazety chodzi, podaje, że prowadzi rozmowy z przedstawicielami dzienników (płatnych i bezpłatnych), tygodników i miesięczników. W pierwszym kwartale br. mają też powstać nowe pakiety reklamowe, a w ciągu sześciu miesięcy zaczną działać nowe kanały dotarcia do ogłoszeniodawców. Dyrektorem działu agencyjnego Media4mat został Dariusz Letkiewicz. W dziale ma pracować pięć osób. Dzięki reorganizacji działu agencyjnego, rozwojowi struktury sprzedażowej w regionie i wprowadzeniu nowych produktów wydawca chce zwiększyć przychody reklamowe o ok. 40 proc. – W tej chwili około 85 procent przychodów reklamowych pochodzi ze sprzedaży lokalnej, a 15 procent – z działu agencyjnego. Liczymy, że po zmianach 30 procent przychodów będzie generował dział agencyjny – mówi Krzysztof Druszcz, dyrektor marketingu Media4mat.(UŚ, 06.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










