Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media4mat reorganizuje dział agencyjny

Wydawnictwo Media4mat (większościowym udziałowcem jest Grupa Wydawnicza Polskapresse), wydawca bezpłatnego dwudnika ”Echo Miasta”, wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej.

Dział, który zajmuje się współpracą z domami mediowymi i kluczowymi klientami, jeszcze w pierwszym kwartale br. ma sprzedawać reklamy także dla innych tytułów. Wydawca nie zdradza jeszcze, o jakie gazety chodzi, podaje, że prowadzi rozmowy z przedstawicielami dzienników (płatnych i bezpłatnych), tygodników i miesięczników. W pierwszym kwartale br. mają też powstać nowe pakiety reklamowe, a w ciągu sześciu miesięcy zaczną działać nowe kanały dotarcia do ogłoszeniodawców. Dyrektorem działu agencyjnego Media4mat został Dariusz Letkiewicz. W dziale ma pracować pięć osób. Dzięki reorganizacji działu agencyjnego, rozwojowi struktury sprzedażowej w regionie i wprowadzeniu nowych produktów wydawca chce zwiększyć przychody reklamowe o ok. 40 proc. – W tej chwili około 85 procent przychodów reklamowych pochodzi ze sprzedaży lokalnej, a 15 procent – z działu agencyjnego. Liczymy, że po zmianach 30 procent przychodów będzie generował dział agencyjny – mówi Krzysztof Druszcz, dyrektor marketingu Media4mat.

(UŚ, 06.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.