„Bravo” z płytą CD i wsparte promocją
06.02.2008, 08:16
Dwutygodnik młodzieżowy ”Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ukaże się jutro z płytą CD ”Bravo Mega Hits” z przebojami sezonu.
Płyta powstała przy współpracy magazynu ”Bravo”, radia RMF Maxxx (oba media należą do Grupy Wydawniczej Bauer) oraz firmy fonograficznej Universal Music Polska, która udzieliła licencji. Utwory z płyty mają być prezentowane na antenie RMF Maxxx przez didżejów stacji, natomiast w najnowszym numerze pisma pojawi się specjalny materiał poświęcony wykonawcom. Numer z dodatkiem ukaże się w nakładzie 320 tys. egz. i cenie 3,60 zł. Grupa Bauer promuje wydanie w RMF FM i RMF Maxxx oraz na portalach Interia.pl i Bravo.pl. Za kreację spotu radiowego odpowiada agencja Happy Hours. Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika ”Bravo” od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 248 836 egz. (dane ZKDP).(AW, 06.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










