Koncert Forda na instrumentach zrobionych z elementów Focusa
Koncern motoryzacyjny Ford rozpoczął na 25 europejskich rynkach kampanię reklamową modelu Focus. Jej główny spot przedstawia 15 muzyków grających na 21 instrumentach wykonanych z samochodu.
Hasłem zrealizowanej przez Ogilvy Advertising kampanii jest "Nowy Ford Focus. Pięknie zaaranżowany". Dla celów kampanii wykonano nietypowe instrumenty – m.in. gitarę ze sprzęgła, harfę z samochodowych drzwi, bęben z maski, a za smyczek służy pióro wycieraczki szyby. Spot został wykonany w czterech wersjach: 180-, 60-, 40- i 30-sekundowej. Pełna, trzyminutowa wersja odtwarzana będzie wyłącznie podczas pokazów motoryzacyjnych. Oprócz spotów, w skład kampanii wchodzą reklamy radiowe i prasowe, a także witryna internetowa z filmami, prezentująca proces produkcji instrumentów oraz wywiady z muzykami. Koszt kampanii wyniósł 60 mln euro.(ATS, 05.02.2008)










