W styczniu spośród kanałów tematycznych najwięcej zyskał Eurosport
05.02.2008, 08:21
TVN 24, który jest liderem piątki najchętniej oglądanych kanałów tematycznych, miał w styczniu br. nieznacznie mniejszą widownię, niż przed rokiem. Dzięki meczom polskich siatkarek i tenisistek dużo widzów zyskał Eurosport.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnia widownia dobowa (AMR) TVN 24 wyniosła w styczniu 2008 roku 179 tys. widzów (1 proc. mniej niż w styczniu 2007 roku). Na drugim miejscu uplasował się Eurosport pokazujący w tym czasie mecze polskich siatkarek w turnieju kwalifikacyjnym do letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie i udane występy polskich tenisistek na turnieju Australian Open. Kanał sportowy miał widownię na poziomie 73 tys. widzów (wzrost o 83 proc.). Większą widownię, niż przed rokiem, miały także: MiniMini - 69 tys. (o 77 proc.), Viva Polska - 45 tys. (o 36 proc.) i AXN - 43 tys. (o 72 proc.).(AG, 05.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










