Pierwsza kampania Hand Made dla Verbeny
Trwa ogólnopolska kampania reklamowa cukierków Verbena (IDC Polonia SA), którą przygotowała agencja reklamowa Hand Made.
Działania obejmują prasę o zdrowiu i nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w kraju. Wsparciem są materiały BTL. Celem kampanii jest prezentacja nowych cukierków marki o smakach lipy i melisy oraz wzmocnienie wizerunku marki Verbena. Agencja Hand Made przygotowała dwa layouty. Pierwszy komunikuje wspomagające działanie Verbeny Lipy w czasie przeziębienia i osłabienia organizmu, a jego motywem wiodącym jest kompozycja kwiatów lipy i hasło ”Teraz przeziębienie to Lipa”. Drugi prezentuje Verbenę Melisę, a uspokajające działanie produktu podkreśla slogan ”Spokojnie, przecież jest Melisa”. Nad kampanią pracował zespół: Agnieszka Trzeciak (art director), Miłosz Sroka (senior copywriter) i Joanna Pająk (account manager). Ze strony klienta kampanię nadzorowała Aleksandra Kucała, marketing manager. Hand Made pozyskała tegoroczny budżet reklamowy Verbeny w grudniu ub.r. Media kupił dom mediowy PRO Media House.(TW, 04.02.2008)










