Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od lutego Berlinki promowane poprzez BTL i Internet

”Jedz, ile chcesz – Jedź, gdzie chcesz” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania marketingu bezpośredniego dla marki Berlinki (Morliny SA).

Każdy, kto zakupi promocyjne opakowanie Berlinek i wyśle SMS-em kod z etykiety, ma szansę wygrać m.in. podroż do dowolnego zakątka świata i volkswagena tiguan. Uzupełnieniem akcji jest strona Berlinki.pl. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki i podniesienie poziomu sprzedaży. Kreację i realizację kampanii powierzono agencji Polymus Integrated Communication.

(DOK, 04.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.