"Off-Road.pl – Magazyn 4 x 4" zmienił makietę
04.02.2008, 08:27
Miesięcznik o samochodach z napędem na cztery koła "Off-Road.pl – Magazyn 4 x 4" (Wydawnictwo Off-Road.pl) od numeru lutowego ukazuje się w nowej makiecie.
Magazyn jest bardziej przejrzysty: zmieniono układ poszczególnych działów i ujednolicono grafikę. Materiały wzbogacono o dodatkowe elementy redakcyjne, np. opinie ekspertów, oraz graficzne, m.in. infografiki i tabelki. – Przez wiele lat byliśmy jedynym pismem o tej tematyce. W listopadzie ubiegłego roku pojawił się pierwszy konkurent w postaci dwumiesięcznika ”Auto Świat 4 x 4”, i choć trafia do trochę innej grupy odbiorców, zdecydowaliśmy się na odświeżenie ”Off-Road.pl” – tłumaczy Katarzyna Kowalska z agencji Papaya Group zajmującej się działaniami PR dla tytułu. Nowa szata graficzna powstała w wyniku współpracy wydawnictwa ze Studiem Poligraficznym Łukasza Stachury i Piotra Szylkiewicza. Magazyn ukazuje się w nakładzie 25 tys. egz., z czego sprzedaje 55-60 proc. nakładu (dane wydawcy). Jego objętość to 80 stron, format – A4, a cena 9,50 zł (nie zmieniła się po odświeżeniu makiety). Na kwiecień lub maj wydawnictwo planuje wprowadzenie zmian w wortalu Off-road.pl.(AW, 04.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










