Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Neuron zdobyła budżet Netii

Agencja public relations Neuron wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Netia SA.

Obsługa obejmuje doradztwo komunikacyjne, kontakty z mediami i prowadzenie projektów specjalnych. Umowę zawarto na czas nieokreślony. Współpraca z agencją jest związana ze zmianami strategicznymi wprowadzanymi w Netii od początku 2007 roku. Chodzi m.in. o rozszerzenie grup klientów firmy poprzez wzmocnienie komunikacji skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Przetarg ogłoszono pod koniec 2007 roku. Do końcowego etapu przeszły trzy agencje.

(TW, 29.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.