Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artman wprowadzi markę odzieży dla młodych kobiet

Artman SA, właściciel młodzieżowej marki House, wprowadzi w tym roku na rynek markę kierowaną do młodych, niezależnych kobiet.

Jej debiut zaplanowano na sierpień, kiedy producenci odzieży wprowadzają kolekcje jesień-zima. Firma uruchomi odrębną sieć sprzedaży – od sierpnia do końca roku otworzy 20 sklepów. Trwają przygotowania i prace nad nazwą nowej marki. Będzie pozycjonowana wyżej niż House i ma konkurować z innymi kobiecymi markami, również droższymi, jak np. Zara. Grupa docelowa: kobiety w wieku 25-35 lat, pracujące mieszkanki większych miast. Artman nie wyklucza, że do kampanii wprowadzającej nową markę będzie poszukiwał agencji reklamowej i domu mediowego.

(MŁ, 28.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.