Artman wprowadzi markę odzieży dla młodych kobiet
28.01.2008, 08:27
Artman SA, właściciel młodzieżowej marki House, wprowadzi w tym roku na rynek markę kierowaną do młodych, niezależnych kobiet.
Jej debiut zaplanowano na sierpień, kiedy producenci odzieży wprowadzają kolekcje jesień-zima. Firma uruchomi odrębną sieć sprzedaży – od sierpnia do końca roku otworzy 20 sklepów. Trwają przygotowania i prace nad nazwą nowej marki. Będzie pozycjonowana wyżej niż House i ma konkurować z innymi kobiecymi markami, również droższymi, jak np. Zara. Grupa docelowa: kobiety w wieku 25-35 lat, pracujące mieszkanki większych miast. Artman nie wyklucza, że do kampanii wprowadzającej nową markę będzie poszukiwał agencji reklamowej i domu mediowego.(MŁ, 28.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










