Nordea Bank wprowadza konto osobiste Nordea Spektrum
25.01.2008, 08:30
Ruszyła kampania wprowadzająca nowy produkt Nordea Bank Polska – konto osobiste Nordea Spektrum.
To jedna z największych dotychczasowych kampanii Nordea Bank Polska. Prowadzona jest w telewizji ( TVP , TVN, TVN 24, Polsat, TVN Siedem, TV 4), w prasie – z wykorzystaniem niestandardowych formatów (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Dziennik”, ”Polityka”, ”Metro”), na nośnikach reklamy wielkoformatowej w największych aglomeracjach. Przygotowano także niekonwencjonalne działania BTL (POS-y, gadżety) i reklamę w Internecie. Telewizyjna część kampanii składa się z dwóch spotów. Bohaterem obydwu jest Fin Toni Hyyryläinen – znany z poprzednich kampanii banku i programu ”Europa da się lubić”. Reklamy przygotowała agencja Hand Made: team kreatywny Radosław Jakubiak (senior copywriter) i Grzegorz Karwala (art director) oraz Artur Lalewicz (dyrektor działu obsługi klienta) i Joanna Pająk (account manager). Spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG oraz jego struktura Media Contacts (Internet). Przygotowany został również specjalny serwis sprzedażowo-informacyjny spektrum.nordea.pl opracowany przez agencję Genero.(MŁ, 25.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










