Rusza kampania reklamowa kolorowych dodatków ”Polski”
25.01.2008, 08:18
Pod hasłem ”Polska. Myślisz globalnie. Żyjesz lokalnie” wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej dzienników zrzeszonych pod tytułem ”Polska”(Grupa Wydawnicza Polskapresse).
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotów reklamowych. Każda z nich promuje konkretne wydanie dziennika i skierowana jest do innej grupy docelowej. Pierwszy spot, skierowany do mężczyzn, reklamuje poniedziałkowe wydanie gazety, ukazujące się z dodatkiem ”Męska rzecz”. Drugi ma zwrócić uwagę na sobotni ”Magazyn Rodzinny”, a trzeci na pozostałe kolorowe dodatki dzienników. Spoty ukażą się w stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN). Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia. Suma średnich sprzedaży dzienników zrzeszonych w projekcie ”Polska” (bez ”Kuriera Lubelskiego”), od października (15 października wystartował projekt) do listopada ub.r. wynosi 368 066 egz. (ZKDP).(UŚ, 25.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










