Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania reklamowa kolorowych dodatków ”Polski”

Pod hasłem ”Polska. Myślisz globalnie. Żyjesz lokalnie” wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej dzienników zrzeszonych pod tytułem ”Polska”(Grupa Wydawnicza Polskapresse).

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotów reklamowych. Każda z nich promuje konkretne wydanie dziennika i skierowana jest do innej grupy docelowej. Pierwszy spot, skierowany do mężczyzn, reklamuje poniedziałkowe wydanie gazety, ukazujące się z dodatkiem ”Męska rzecz”. Drugi ma zwrócić uwagę na sobotni ”Magazyn Rodzinny”, a trzeci na pozostałe kolorowe dodatki dzienników. Spoty ukażą się w stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN). Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia. Suma średnich sprzedaży dzienników zrzeszonych w projekcie ”Polska” (bez ”Kuriera Lubelskiego”), od października (15 października wystartował projekt) do listopada ub.r. wynosi 368 066 egz. (ZKDP).

(UŚ, 25.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.