”Twist” z lakierowaną okładką
23.01.2008, 08:27
Miesięcznik młodzieżowy ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) od wydania lutowego wprowadza lakierowaną okładkę.
- Lakierowana okładka ma podkreślać i jednocześnie umacniać naszą pozycję w oczach czytelników i reklamodawców – wyjaśnia Monika Maciąg, wydawca pism młodzieżowych w Bauerze. Według danych wydawcy ubiegłoroczny grudniowy numer sprzedał się w nakładzie 161 tys. egz., a styczniowy – 168 tys. egz. Lutowe wydanie ukazało się w nakładzie 200 tys. egz. i cenie 4,99 zł (jest to standardowa cena wersji z gadżetem). Do jednej jego części dołączone były dwie pary kolczyków, a do drugiej – rękawiczki bez palców. Monika Maciąg zapewnia, że lakierowana okładka nie wpłynie na cenę wersji bez dodatku (2,90 zł). Średnia sprzedaż ogółem ”Twista” od stycznia do października 2007 roku wyniosła 162 759 egz. (ZKDP).(AW, 23.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










