Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziennik" zmienia siatkę modułową

"Dziennik" (Axel Springer Polska) będzie miał nową siatkę modułową.

Liczba modułów reklamowych zostanie zwiększona z 42 do 48. Moduł będzie tańszy o ok. 6,5 proc. Przykładowo junior page na piątej stronie ogólnopolskiego wydania "Dziennika" (poniedziałek i piątek) kosztuje obecnie 68 tys. zł netto. Wraz z wprowadzeniem nowej siatki modułowej zostanie ujednolicony layout gazety. Zmieni się sposób łamania tekstów na sześcioszpaltowy (dotychczas pięcio- i siedmioszpaltowy). Średnia sprzedaż ”Dziennika” od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 185 087 egz. (ZKDP).

(UŚ, 23.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.