"Gazeta Prawna" promuje się w mediach z powodu dołączenia "Kodeksu drogowego"
21.01.2008, 08:34
Do dzisiejszego wydania "Gazety Prawnej" (Grupa Wydawnicza Infor SA) dołączono "Kodeks drogowy". Dlatego jest ono promowane w mediach.
Dzisiejsza publikacja ”Gazety Prawnej” zawiera aktualne przepisy kodeksu drogowego z zaznaczonymi i opisanymi zmianami, komentarze ekspertów, taryfikator mandatów i punktów karnych oraz znaki i sygnały drogowe. Wydanie wsparte jest kampanią promocyjną w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TV Biznes), radiu (m.in. Programy I i III Polskiego Radia, RMF FM, Radio Zet), Internecie (Wirtualna Polska). Kreację przygotowała ”Gazeta Prawna”, a media zaplanował dom mediowy Brand Connection. Średnia sprzedaż ogółem ”Gazety Prawnej” od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 74 538 egz. (ZKDP).(UŚ, 21.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










