Polskapresse wydawcą książki ”Dziennikarstwo”
Grupa Wydawnicza Polskapresse wydała książkę pt. ”Dziennikarstwo” autorstwa Stephana Russ-Mohla oraz Marka Chylińskiego.
Książka powstała jako kompendium wiedzy o zawodzie dziennikarza. Zamiarem autorów jest rozszerzenie wiedzy z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej. Skierowana jest do dziennikarzy, rzeczników prasowych, wydawców, studentów dziennikarstwa, wykładowców. Zawiera aktualny tekst prawa prasowego i ”Słowniczek medialny”. Cena książki 35 zł. Stephan Russ-Mohl jest profesorem dziennikarstwa i zarządzania mediami na Facolta di Scienze della Comunicazione, Universita della Svizzera italiana w Lugano. Jest też dyrektorem Europejskiego Obserwatorium Dziennikarskiego. Marek Chyliński to twórca Instytutu Dziennikarstwa Polskapresse w Warszawie. Był redaktorem naczelnym ”Dziennika Zachodniego” w latach 1997-2004. W ramach promocji książki zaplanowano cykl wykładów z udziałem obu autorów pt. ”Dziennikarstwo i public realtions. Konkurencja, czy naturalna symbioza?”. Odbędą się one w Poznaniu (11 stycznia, godz. 13, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych, ul. Głogowska 26), w Warszawie (14 stycznia, godz. 16.45, Collegium Civitas, Plac Defilad 1; 15 stycznia, godz. 13.15, Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, ul. Nowy Świat 69), Katowicach (16 stycznia, godz. 10, Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk Społecznych, ul. Bankowa 11), Krakowie (16 stycznia, godz. 14.30, Klub pod Jaszczurami, ul. Rynek Główny 8).(GK, 11.01.2008)










