Wycieczka na Kubę i do Meksyku w promocji Delecty
Rieber Foods Polska SA rozpoczął kampanię meksykańskich produktów marki Delecta.
Celem zaplanowanej kampanii jest dalsze popularyzowanie znajomości kuchni meksykańskiej oraz kontynuacja budowania świadomości marki Delecta. Działania, które potrwają do lutego, obejmują prasę kobiecą, tytuły podróżnicze oraz Internet. Reklamy prasowe pojawiają się na łamach tytułów kobiecych (”Claudia”, ”Pani Domu”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Twój Styl”, ”Viva!”, ”Gala”) podróżniczych (”National Geographic”, ”Traveler”, ”Poznaj świat”, ”Voyage” i ”Podróże”). Pod uwagę wzięto także tytuły prasy targetowane m.in. do singli. Oprócz nich grupą docelową są także kobiety w wieku 25-40 lat oraz pary bez dzieci. W Internecie toplayery i billboardy pojawiają się w tematycznych serwisach związanych z kuchnią w portalach Interia.pl, Gazeta.pl, tlen.pl oraz Gotowanie.wkl.pl. Zaplanowano także akcję e-mailingową do użytkowników poczty Wp.pl i Interia.pl. Linki sponsorowane zamieszczono w wyszukiwarkach. Ważnym elementem kampanii jest konkurs na stronie internetowej odkryjmeksyk.pl, w którym do wygrania są dwuosobowa, dwutygodniowa wycieczka do Meksyku i na Kubę oraz 100 nagród dodatkowych. Kreację reklam prasowych opracowało studio Gutenberg Design, kreację reklam internetowych i konkurs - K2 Internet, media zaplanował i zakupił Starcom. Kampanię wspierają ponadto działania PR – odpowiada za nie Kolterman Media Communications.(MŁ, 11.01.2008)










